amitől tisztaság lesz
  » Kezdőlap  » Regisztráció  » Kosár tartalma  » Rendelési feltételek  » Bemutatkozás  » Elérhetőségek  » Árlista  » Blog
Termék kategóriák
Rendelési feltételek:

 

Kérjük, amennyiben vásárlója, illetve aktív felhasználója (Felhasználó) kíván lenni Webáruházunknak, figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési Feltételeinket (ÁSZF, Szabályzat) és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve. Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, nem minősül írásbeli szerződésnek, magyar nyelven íródik, magatartási kódexre nem utal. A webáruház működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén Ügyfélszolgálatunk rendelkezésére áll! Jelen Ászf hatálya Szolgáltató weblapján (http://tisztitoszer-webshop.hu) és aldomainjein történő jogviszonyokra terjed ki. Jelen Ászf folyamatosan elérhető és letölthető a következő weboldalról: http://tisztitoszer-webshop.hu/cms/rendelesi_feltetelek.html

1. Üzemeltetői adatok

Cégnév: Poór-Talanít Bt.

Székhely: 1222 Budapest Síp u. 26.

Adószám:21979828-2-43

Cégjegyzék szám: Cg.01-06-765740

Kibocsájtó cégbíróság, okmányiroda: Fővárosi Törvényszék Cégbírósága

Szerződés nyelve: Magyar Elektronikus elérhetőség: tisztitoszerwebshop@gmail.com, poortalanit@gmail.com

Telefonos elérhetőség: +36 20 365 9421

Tárhelyszolgáltató adatai:

DotRoll Kft.

1439 Budapest, Pf.: 663

Telefon: +36 (1) 432-3232

Fax: +36 (1) 432-3231

E-mail: domreg@dotroll.com

2. Alapvető rendelkezések:

A jelen szabályzatban nem szabályozott kérdésekre, valamint jelen szabályzat értelmezésére a magyar jog az irányadó. Különös tekintettel a távollevők között kötött szerződésekről szóló 17/1999 (II.5.) kormányrendelet és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások , valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII: tv. rendelkezései az irányadók.

 A jelen Szabályzat 2013. január 01. napjától hatályos és visszavonásig hatályban marad. A Szolgáltató jogosult egyoldalúan módosítani a Szabályzatot. A módosításokat a Szolgáltató azok hatályba lépése előtt 11 (tizenegy) nappal a weboldalakon közzéteszi. Felhasználók a weboldalak használatával elfogadják, hogy rájuk nézve a weboldalak használatával kapcsolatos valamennyi szabályozás automatikusan érvényes. Felhasználó, amennyiben belép a Szolgáltató által üzemeltetett tisztitoszer-webshop.hu weboldalra, vagy annak tartalmát bármilyen módon olvassa – akkor is, ha nem regisztrált felhasználója a webshopnak, a Szabályzatban foglaltakat magára nézve kötelezőnek ismeri el. Amennyiben a Felhasználó nem fogadja el a feltételeket, nem jogosult a webshop tartalmának megtekintésére. Szolgáltató fenntart magának minden jogot a webshop weboldal, annak bármely részlete és az azon megjelenő tartalmak, valamint a weboldal terjesztésének tekintetében. Tilos a webshopon megjelenő tartalmak vagy azok bármely részletének letöltése, elektronikus tárolása, feldolgozása és értékesítése a Szolgáltató írásos hozzájárulása nélkül. A megjelenített termékek megrendelhetőek kosárrendszerünk segítségével on-line, e-mailben. Lehetőség van személyes átvételre, előre egyeztetett időpontban, a budapesti telephelyünkön, ezzel kapcsolatban kérjük egyeztessen kollégánkkal a +36 20 365 9421 telefon számon.

3. A kínált termékek az alábbiak szerint kategorizálhatók:

Tisztítástechnikai berendezések-készülékek, tisztítószer, higiéniai termékek, natúr kozmetikumok.

A termékekre vonatkozóan megjelenített árak tartalmazzák a törvényben előírt áfát. Nem tartalmazzák a házhozszállítás költségét Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra. Magyarországon kívülre történő szállítás esetén a szállítási díjat a vevő állja, ez 3000 Ft-tól 15000 Ft-ig terjedhet. Ez esetben a szállítás díját a vásárlónak előre, átutalással kell teljesítenie.

4. Rendelési információk

A vásárlás regisztráció nélkül is lehetséges, amennyiben szeretné a legközelebbi vásárlás alkalmával mindössze a kosár tartalmát összeállítani, praktikus lehet a regisztráció elvégzése.

4./a.

A megrendelések feldolgozása A megrendelések feldolgozása munkanapokon történik 9:00-17:00 óráig. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására, amennyiben az a munkaidő lejárta után történik, várhatóan az azt követő napon kerül feldolgozásra. Ügyfélszolgálatunk minden esetben E-mailben visszaigazolja, hogy mikor tudja teljesíteni a megrendelését. Amennyiben e visszaigazolás Felhasználó megrendelésének elküldésétől számított, a szolgáltatás jellegétől függő elvárható határidőn belül, de legkésőbb 48 órán belül Felhasználóhoz nem érkezik meg, Felhasználó az ajánlati kötöttség vagy szerződéses kötelezettség alól mentesül. A megrendelés és annak visszaigazolása akkor tekintendő a Szolgáltatóhoz, illetve az Felhasználóhoz megérkezettnek, amikor az számára hozzáférhetővé válik. Szolgáltató kizárja a visszaigazolási felelősségét, ha a visszaigazolás azért nem érkezik meg időben, mert Felhasználó rossz e-mail címet adott meg regisztrációja során, vagy a fiókjához tartozó tárhely telítettsége, vagy egyéb technikai problémák miatt nem tud üzenetet fogadni. A teljesítési határidő 3 naptól 3 hétig terjedhet. Fenntartjuk a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészben tartós készlethiány esetén. (Az átlagos szállítási idő a visszaigazolástól számított 2-14 munkanap). A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben illusztrációként szerepelnek. Cégünk nem vállal felelősséget az esetleges technikai ismertetők a beszállító, vagy rajta kívül álló okok miatt történő előzetes bejelentés nélküli változása miatt.

4./b. Rendelés menete

1. A megvásárolni kívánt terméket helyezze a kosárba

2. Amennyiben szeretne további terméket kosárba helyezni, válassza a „vásárlás folytatása” gombot. Ha nem szeretne további terméket vásárolni, ellenőrizze a megvásárolni kívánt termék darabszámát. Az „törlés” gombra kattintva törölheti a kosár tartalmát. Mennyiség megadását követően válassza a „kosár frissítése” gombot.

3. Megrendelés

4. Szállítási / Számlázási illetve a belépési adatok megadása /Amennyiben már regisztrálta magát akkor be tud lépni. A megrendelés elküldéséhez nem szükséges regisztráció!/*

5. Az adatok megadását követően a " Megrendelés" gombra kattintva tudja elküldeni megrendelését, előtte azonban még egyszer ellenőrizheti a megadott adatokat, illetve megjegyzést is küldhet a megrendelésével. (Pl: a készülék, vagy termék színét illetően)

6. E-mail-ben a megrendelés elküldését követően visszaigazolást kap.

7. A beérkezett megrendelését E-mailben minden esetben visszaigazoljuk, illetve egyeztetjük az adatokat! *A megrendelés elküldése regisztráció nélkül is lehetséges! Amennyiben regisztrálni szeretne, a jövőben regisztrált felhasználóként be tud lépni és azonnal el tudja küldeni megrendelését a szállítási és számlázási adatok megadása nélkül! Fontos, ügyeljen az adatok pontosságára, hiszen a megadott adatok alapján kerül számlázára, illetve szállításra a termék. A regisztrációt egyszer kell végrehajtania, későbbi vásárlások alkalmával ezt a lépést már nem kell elvégeznie

5. Szállítási, fizetési információk

A megrendelt terméket MPL futárral történő szállítás esetén a csomag átvételekor a futárnak kell kifizetni. A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz. A megrendelt terméket lehet átutalással és személyes átvétel esetén a helyszínen, készpénzben is kifizetni. A számlát a biztonsági adatlapot vagy a jótállási/garancia jegyet a csomag tartalmazza. Kérjük a csomagot kézbesítéskor a futár előtt szíveskedjék megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken észlelelt sérülés esetén kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni!

5./a.

Szállítási információk Webáruházunk megrendeléseit a MPL Futárszolgálat teljesíti. A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8-17 óra közötti időszakban. Amennyiben ebben időszakban nem tartózkodik otthon, szállítási címként célszerű (amennyiben van rá lehetősége) munkahelyi címet megadni. Ha futár nem tudja a csomagot kézbesíteni értesítőt hagy a címzett címén amivel 5 vagy 10 munkanap alatt még átveheti a feltüntetett , postahivatalban. A futárszolgálat kétszeri kézbesítést kísérel meg. Kizárólag abban az esetben rendelje meg a kívánt termékeket, amennyiben a csomag átvételekor ki tudja fizetni annak díját a futárnak! Át nem vett, visszaküldött csomagok esetén a visszaszállítás díját a megrendelőre terheljük, újra küldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő átutalása esetén áll módunkban ismételten elindítani!

5./b.

Kiszállítási díjak. Mindenkori MPL díjszabás: de min. 1660 Ft.

6. Garancia

Termékekre gyártótól függően 12, 18 illetve 24 hónap garanciát vállalunk. Termék meghibásodása esetén a készülékhez mellékelt jótállási jegyen megjelölt címen és telefonszámon kaphat bővebb felvilágosítást a teendőkről, továbbá Ügyfélszolgálati elérhetőségeink valamelyikén. A termékek garanciális szervizpontjára történő eljuttatásának költsége a vásárlót terheli. A meghibásodott készüléket közvetlenül webáruházunka is visszaküldheti a fent megadott üzemeltetői címre. A webáruházban rendelt és fogyasztói szerződés keretében (lásd. Ptk. 685.§ e. pontja) értékesített termékekre (gépekre, berendezésekre) az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003.(IX.22.) Kormányrendelet szerinti jótállási feltételek vonatkoznak. A fogyasztói szerződésnek nem minősülő megrendelés esetén a felhasználót a Ptk. 305. – 311/A. §-ai szerinti szavatossági jogok illetik meg. Jótállási és szavatossági igény a jótállási jeggyel és a vételár kifizetését igazoló bizonylat eredeti példányával érvényesíthető közvetlenül a jótállási jegyen feltüntetett szerviz pontokon keresztül. A jótállás időtartama, illetőleg a szavatossági igény kezdő időpontja az árunak a felhasználó részére történt átadás napján kezdődik. Nem érvényesíthető a jótállási, vagy szavatossági igény, ha a hiba rendeltetésellenes, vagy a kezelési útmutatóban foglaltaktól eltérő használat miatt következik be, vagy abban az esetben, ha a jótállási/szavatossági időszak alatt az áru jótállási jegyén felsorolt szervizeken kívül más javítóhely végez javítást.

7. Elállási/Felmondási jog

A távollevők között kötött szerződésekről szóló, 45/2014.(2/26.) kormányrendelet szabályozása értelmében a fogyasztó a megrendelt termék kézhezvételétől számított 14 napon belül indoklás nélkül elálhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt terméket.

7./a.

Ön 14 napon belül jogosult indokolás nélkül elállni e szerződéstől. Hasonlóképpen, ha a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetén a szerződés teljesítése megkezdődött, Ön jogosult 14 napon belül indokolás nélkül felmondani a szerződést( a megrendelt termékek hiánytalanúl eredeti csomagolásban vissza küldeni a fent jelzett címünkre.). Az elállási/felmondási határidő az 14 nap . Ha Ön elállási/felmondási jogával élni kíván, elállási/felmondási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (például postán, telefaxon vagy elektronikus úton küldött levél útján) az alábbi címre: (Poór-Talanít Bt 1222 Budapest Síp u. 26., vagy tisztitoszerwebshop@gmail.com).  Ön határidőben gyakorolja elállási/felmondási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási/felmondási nyilatkozatát. Az elállás/felmondás joghatásai Ha Ön eláll ettől a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb az Ön elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatérítjük az Ön által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási költséget is (kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy Ön az általunk felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott.) A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmazunk, kivéve, ha Ön más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag Önt semmilyen többletköltség nem terheli.

7./b.

Feltételek:

• A terméket lehetőleg az eredeti csomagolásban, az összes tartozékkal és az eredeti garanciális okmányokkal együtt küldjék vissza.

• Sérült vagy erősen használt állapotú készülék esetén az eladó kártérítést állapíthat meg.

• A Poór-Talanít Bt. a Vásárló által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő 14 napon belül visszatéríti.

7./c. Elállási jog gyakorlásának menete

Amennyiben élni szeretne elállási jogával annak jelzését megteheti ügyfélszolgálati elérhetőségeink valamelyikén írásban, vagy telefonon. Postai úton írásban történő jelzés alkalmával a postára adás időpontját vesszük figyelembe. Postai úton történő jelzés esetén feltétlenül ajánlott küldeményként adja fel jelzését. A megrendelt terméket postai úton, vagy futárszolgálat segítségéve juttassa vissza a cégünk címére. Fontos, hogy a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségek a Vásárlót terhelik, a portósan (utánvéttel) küldött csomagokat cégünknek nem áll módjában átvenni! Igény szerint cégünkkel szerződésben álló futárszolgálatot értesíthetjük csomagfeladási szándékáról, annak díját a csomag feladásakor a futárnak kell megfizetni. d./ Nem illeti meg az elállási jog Felhasználót olyan termék esetén:

• Mely Felhasználó személyéhez kötött, Felhasználó utasításai alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő.

• Higiéniai, egészségügyi gépek esetén: Azaz a vásárlástól való elállás jogát nem tudja érvényesíteni abban az esetben, ha a terméket nem csupán bekapcsolás-ellenőrzés-megtekintés céljából csomagolta ki, hanem célzottan és látható módon használta azt.

• Higiéniai, egészségügyi termékek esetén: Azaz, amennyiben eltávolította a védőfóliát a Felhasználó a termékről, már nem gyakorolhatja az elállási jogát. A csomag cégünkhöz történő beérkezését követően, fényképezőgéppel rögzítésre kerül a csomag kibontása, illetve a visszaküldött termék megvizsgálása. Erre az esetleges későbbiekben történő félreértések elkerülése végett van szükség. (például, hogy a visszaküldött termék sérült, használt, karcos vagy hiányos volt) A termék visszaérkezését követően haladéktalanul, de legkésőbb harminc napon belül a Poór-Talanít Bt. A Vásárló által megadott bankszámla számra visszatéríti a termék vételárát. (egyeztetés alapján postai úton történő visszajuttatás is lehetséges!)

8. Adatkezelés

Az webáruház használata során a Poór-Talanít Bt. részére rendelkezésére bocsátott személyes adatokat bizalmasan kezeli, és nem adja ki további fél számára, kivéve abban az esetben amennyiben az a Poór-Talanít Bt. alvállalkozója. (Pl: Futárszolgáltat, a megrendelés kézbesítéséhez). A webáruház böngészése folyamán technikai információk kerülnek rögzítése statisztikai célokból. (IP cím, látogatás időtartama, stb). Ezen adatokat a Poór-Talanít Bt. kizárólag jogilag hitelesen indokolt, és alátámasztott esetben adja át a hatóságok részére. A szolgáltatás igénybevételéhez cookie-k engedélyezése szükséges. Amennyiben nem szeretné engedélyezi a cookie-k használatát, letilthatja a böngészője beállításaiban. Cookie-k tiltása esetén a szolgáltatás bizonyos elemei csak részben, vagy egyáltalán nem használhatóak. A cookie egy olyan fájl, amelyet a szerver küld a felhasználó böngészőjének, és amelyet a felhasználó számítógépe tárol. A cookie-ban személyes adat nem kerül tárolásra. A megrendelés folyamán rögzített adatokat a Poór-Talanít Bt. megrendelés teljesítéséhez használja fel. Az egyes informatikai rendszerek által, a webáruház oldalain leadott megrendelésből készült számla adatai a rendelés leadása folyamán magadott adatokkal rögzítésre, és tárolásra kerülnek a hatályos számviteli törvényben meghatározott időszakra. A webáruház böngészése folyamán biztosított hírlevél feliratkozás során megadott adatokat a Poór-Talanít Bt. bizalmasan kezeli, leiratkozás lehetősége minden kiküldött hírlevél alján biztosított, továbbá kérhető a megadott elérhetőségek valamelyikén. Adatai törlését, módosítását bármikor kérheti írásban az tisztitoszerwebshop@gmail.com , poortalanit@gmail.com e-mail címen. A jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a polgári törvénykönyv, a távollevők között kötött szerződésekről szóló 17/1999 (II.5.) kormányrendelet, és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. tv. rendelkezései az irányadók. A webáruház oldalainak böngészésével, továbbá megrendelésének rögzítésével elfogadja a Poór-Talanít Bt. általános szerződési feltételeit, továbbá adatkezelési elveit.

9. Egyéb

9./a.

Poór-Talanít Bt. célja, hogy valamennyi megrendelést megfelelő minőségben, a megrendelő teljes megelégedettsége mellett teljesítsen. Amennyiben Felhasználónak mégis valamilyen panasza van a szerződéssel vagy annak teljesítésével kapcsolatban, úgy panaszát a fenti e-mail címen, vagy levél útján is közölheti. Szolgáltató a szóbeli panaszt azonnal megvizsgálja, és szükség szerint orvosolja. Ha a vásárló a panasz kezelésével nem ért egyet, a Szolgáltató a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul jegyzőkönyvet vesz fel, s annak egy másolati példányát átadja a vásárlónak. Az írásbeli panaszt az webáruházunk 30 napon belül írásban megválaszolja. A panaszt elutasító álláspontját megindokolja. A válasz másolati példányát 3 évig megőrzi, s azt az ellenőrző hatóságoknak kérésükre bemutatja.

9./b.

A jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a polgári törvénykönyv, a távollevők között kötött szerződésekről szóló 17/1999 (II.5.) kormányrendelet, és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. tv. rendelkezései az irányadóak.

Budapest 2014. május 13.

Kosár
Az Ön kosara jelenleg üres!
Kereső
Kifejezés:
Hírlevél feliratkozás
Vezetéknév:
Keresztnév:
E-mail:
Linktár